promenadera sig fram hehehe

ja varför inte promenadera låter bra. jag och loke promenderade hem från willys diag bussen hade gåt så jag tänkte va hurtig. as kallt loek gick halva vägen sen skrek han av tröthet och kyla . burr burr. sak ta mig en varm kopp te.
sak ringa studievägledaren strax och höra var det e jag sak på möte. imorgon sak jag prata med han men inte har jag fåt mina betyg som jag bet gammla skola sicka. 1 månad sen hon skulle fixa det säger att hon inte har tid visst visst. ajaj får se va han säger jag vet lite va jag hade för betyg så vi får se.

nej nu sak jag ta tee sen sak jag nog baka morots kakak


                                                             over and out

Kommentarer
Postat av: Yazmina

Mums me morotskaka! :D

2006-10-09 @ 17:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback