hata svensk vård

sen igår har man flörsökt att få tag i en läkare eller vård personal som kan hjälpa mig men nej alla bara sickar runt mig en sa tilloch med att vi skulle rinag vällingby. men när man väll kommer fram till den vc där vi har bvc så säger idioten nej niu ska rinag jakobsberg för dit hör ni. jag blev så ledsen att jag inte kunde säga mer än hej då sen storblöade jag. jag orkar inte bli omsickad mer eller höra han hosta.
dom där vi hör ska ringa vid 12 får se va dom säger troligen har de ingen tid för jag ringde dom igår och fick tele tid 12 och då va alal tider slut. alla jävla tanter och gubbar säkert.

aja nu sak jag väll fixa lite så man e klar om de ringer inte för jag vet va denna vc ligger men men

återkommer men va de sa när de ringde får se hur ledsna de kan få mig på 1 dag

Kommentarer
Postat av: Yazmina

Men gumman. Grät du? :( *krama*

2006-09-14 @ 09:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback