helgen i korthet livet i en sekund

jaha då va det x antal dagar sen man bloggade 4 för att var exakt och redan får man pekpinne av storesyrran /bästis för livet/ yazmina/yazzelina hehe.
va har hänt va har hänt. ?
i fredags va jag och gilalrna i skogen i 4 h typ hade piknik och kollade på svamp. leo lärde sig 2 st flugsvamp och fingersvamp båda får man inte äta det vet han. loke lärde sig att det e nääääää(han sätt att säga nej eller aja) att röra svampar.

sen på lördagen träffade vi mopa (morfar) träffade han gick runt och så sen åkte han hem så vi hämtade mormor och birk påcentralen för de skulle sova över. hade najs käkade massa ost och sånt onytigt. najs najs.

sen åkte dom hem på söngen och vi gick och röstade världens sämsta skämt de där att rösta.
trode man röstade på det partiet man ville skulle vinna inte ett fucking jävla block. så va fan gör det att gå och rösta om de parti som får mäst röster vinner eller bara de blocket som får mäst. ajaj mamma förklarade lite hur det ligger till men jag tycker det e sjukt.  sak nog ta mig ett smatal till kära ministern och fråga om det värkligen sak va så. alians eller ej då sak de väll heta alians partiet inte 4 olika jävla parti.

idag har jag och loke har varit och flängt runt lekt och promenrat.
idag av leo på lekgympa oxå. en kille började bråka med han så han lassade honom haha . killen puttade och sen slåg honom efter ett tag slog leo tillbax sen lassade han honom. för han e ju rymdjägare hahahahaha


aja vill se bullshit nu så hoppas detta har stillat min bästis sugg på bloggande tills nästa blogg kommer
må väll  ta hand om dig viva la bea för fan

Kommentarer
Postat av: Yazmina

hihi, aaah ja e nöjd :D:D:D:D love u!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback