bea e sur och ni e blä

ja denna hel har och är riktigt rolig syrran e på besök och vi har hälsat på morfar hehe . leo och loek vart glada att träffa han. leo har saknat honom. han målade en tekcning som jag dock glömde här hemma till honom han får sicka den med posten sen.


vi va i farsta diag  och då så jag en från länge sen.  vet inte ifall hon kände igen mig   ville inte känna igen henne. känns som alla mina gammla vänner har man klip med och ärlig e jag ledsen för det? HELL NO
visst pratar med dom på msn ibland säger ja men vi sak se osv men jag vet hur mycket bullshit det är.
jag har mina nya vänner eller va man säger.  några gammal vänner oxå så klart  men de flesta av er e mammaor nu så vi e på samma våg plan. hehehehe.
vet inte varför jag e sne idag kasnke e det för att alla unga jag värkar ha träffat idag värkar grymt iriterade på barn. på t-banan suckade dom och kollade snet osv. sånt man bara vet är riktig åt att leo kasnke pratar högt eller sjunger eller leker. eller att loke är ledsen för att han e tröt. ja de låter men hallå de är barn. ( gud va jag låter som en mamma) (vilken tur jag e en da)  i fredags hämtade jag syrran i centralen fick vännta i 1 h för hennes tåg va försenad och  fy helvete va de unga  lät srik och hade sig för de skulle ut och suppa. jag fick fan god lust att be dom att hålla käften men ja de va fulla och  duma och jag va en så jag tyckte det va en dålig ide. så nu sitter jag här  och funderar och e sur på duma idiotiska unga människor som e sjukt själviska. men de tänker nog samma om mamma rasen att vi e sjävlsiak som låter våra barn föra liv och sånt och störa deras liv /bakfylla.
nej nu sak jag sluta va sur ska gå och sova och mysa med loke. så alla unga där ute ha kul nu på lördagskvällen så sak mina barn lova att skriva lite extra i morgon på pendeln hehe jag lovar. ska nypa dom lite för er skull.



sen måste jag ju bara skriva lite om en ny grupp bea e  lite kär i Panic Channel heter dom eller panik *ch
tyckte först de va supper dåliga men ju mer man lyssnar ju mer blir man kär hehehe. fast jag vet inte än om det e tösa bitar eller pojkar en av dom e pojkar det vet ja hehehe.
http://www.youtube.com/watch?v=lY5eFb5Fjlo&mode=related&search=
så ni oxå kan njuta


over and out


ps se inte eragon bajs fucking film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback