glad påsk

idag e det lördag och vi sak fira massa påsk . först med min mamma sen men killens mamma . ska bli kul sak baka en paj snart så fort affären öppnat  så man kan köpa lite . hopaps bara de har öppet idag har inte kollat men vi får allt hoppas.


igår va jag och leo i kista själva vi kollade på bio "bortspolade". den va bra tyckte vi båda men ingen direkt leo film. sen kollade vi på käder till leos nalle som han fick när han döptes. en sån där bild a bear eller va de heter. han sak få köpa kläer  en dag sak ta med den så man kan prova för det fans grejer så de kan prova hahaha sjukt. sen när vi skulle gå till bussen såg vi sån där hem gjord glass så vi köpte en mega stor 3 mega kulers stor och delade på masssssa got. sen åkte vi hem til pappa och loke som hade haft roligt.



sen så har jag "jobbat" massa denna v  och det e jätte kul. går upp kvart i 6 för att åka tilsl dagis 40 min senare men det går bra . e dock as tröt vid 8 på kvällen så det blir sällan att jag orkar bllogga  men men bara 1 v kvar sen sak jag väll va tillbax hopaps vi hehe



glad påsk på er alla rump nissar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback