horrrrrrrrrrrkärring

jävla hora ghaaaaaaaaaa fan va jag e arg.
pratade med hon som har hand om byte med lägenhet  vi har haft strul för jag pluggar. för att jag inte akn vissa va jag kommer få nästa termin. så jag fixade massa papper osv som vissade en jävla massa joks. så när jag pratar med fittan e det som hon inte ens läst papperna.sen säger hon nej ni ligggger låååång från margenalerna så JAG KAN INTE GODTÄNA DETTA  . jag frågar (börjar bli arg nu på na) men det va 300000 man skulel ha i års imkomst eller hur? ja säger hon . men min kilel har 200000 och jag har rutn 75000 något sånt sen har vi barnbidrag på 400000 i året. ja men nej ni ligger för långt bort  det går säkert bra men en hyra på 5500 men en hyra på 8000 klarar ni inte. hon lär as fittig nu. hyran e på 6300 på den kärring sen e det va man gör av med i el man får lägga till vi aksnek inte vill värma oss alls. vi aksnek är miljö gägare som vet hur man sparar. när jag pratade med henne förut sa hon ja ni ligger lite i från men har ni en borjenär det det säkert bra. men nu va det andra bullar hora.




ni som läser detta och har mage att komentera min stavning och punkt sättande e svart listade för evigt er hatar jag nu e jag fan sur på alla . bea mot världen och jag har fan pms så akta er. *slår till datan*

nej förlåt datan du e snäll


nej nu sak jag ta ut all ilska  på att städa så ha det bra alla jävla kukar jag ska slita era huven i små bitar  och massa kramar

Kommentarer
Postat av: Yaz

Ska ja slå kärringen? jag gör det för din skull jag lovar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback