ledig idag

idag är jag ledig najs nasj . skulle åka till min pappa diag för han fyller år men vi tar det nästa helg med syrran. han sak få en present kort av oss på tatuering så måste åka till en  troligen swahilibobs då dom e bra. men får se.

så va gjorde vi idag da? jo vi packade väskan och åkte och badade jätte skönt. sen så va vi lite styga och käkade pizza delade på en vi 3  ingen av oss är ju stor ätare så det funkar prima.
nu sover loke och leo e seg så han kollar tv. bilar vilken överaskning



sen får man väll gratta min far oxå som blir gubbe idag eller nej han blir inte gubbe han e för ung för det det säger leo han säger att morfar e 3 som leo heheheh. sötisen



over and out 


Kommentarer
Postat av: Yaz

Ja visste inte att Michelangelo fyllde år igår! Åh du får gratta i efterskott från mig! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback