måndag hela veckan ?

man kan väll önska. ghaaa i morgon sak jag lämna in alla vård och omsorgs papper ill inte e inte klar har 3 kvar. visst 3 e inte mycket och jag gör dom idag  men sak skriva rent allt oxå kommer få sitta här hela natten och skriva.
sen har jag inskolning med loke oxå så vi får se om jag ens kan gå. men men får fixa det på något sätt.
idag börjar loke på leos dagis. sorgligt att han inte går på sitt mer men ändå skönt att ha de i hopp. på samma avdelninge  och så. men han trivdes så bra där borta på sitt dagis. han älskade sina fröknar specielt alma.
fick ett litet minnes album av dom så fint.
men nu tar vi nya tag och skolar in han på leos kommer missa massa skola men va fan va ska man göra?
kan ju inte ha med loke han måste gå på dagis.


just det leo kan skriva sitt namn . han e så stor nu. han kan skriva mitt namn eller eba vilket fall oxå. bokstäverna e inte exakt i rätt årdning men vafan det e på rätt väg. vi "tränar" ofta på det nu . dels för att han tycker det e as kul dels för han e ju en svamp nu hehehe.

nej nu ska vi fixa oss för dagis  sen sak jag plugga tills ögonen blöder och lite till. hoppas loke är med på det.



over and out


Kommentarer
Postat av: Yaz

Ååååh har Leo verkligen blivit så stor?! Vad stolt jag är att han kan skriva sitt och nästan ditt namn! Värsta stora steget ju! =) *mega glad för er skull*
Håller med om att vara irriterad på fulla ungdomar (aaj va gammal ja blev där) men ändå, fulla människor i allmänhet e rätt jobbiga eller vad säger du? Jag säger bara Gubbängsfältet och "Theeere she was, just walking down the street...singing doowadidi dididamdudiduu" =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback