morgon stund har guld i mun

nu sitter man här har precis utfodrat odjuren loke med gröt och leo med välling. han har så svårt att äta på möra då  e välling bra. 

blir galen på loke han e så van att gå upp kvar i 6 att han gör det nu när vi kan ta sovmorgon ghaaa unge . neb neb jag e pigg vid denna tid hehe .har inskolning med lokedenna v och lite i nästa. på leos dagis skönt att ha de på samma. loke värkar trivas  med hans fröken och allt. tror det kommer gå bra.


gud har så mycket att skriva rent att det inte är sant. tur att jag har nadja som kan få mig att va duktig i hopp e vi flitiga myror.


heheh vi ritade precis och leo ritade sig själv jätte fint sen när jag frågar va mer han ritat för gubben har 3 ben säger hana att det e hans snopp. hehe supper sötisen. sen skrev han sitt namn typ 20 gånger på bilden oxå så alla visste som han sa.


nej nu sak vi fixa oss over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback