bea måste vara stark nu

ja kanske låter värre än va det är men nu har jag slutat med cola. och ska äta nyttigt. inge glass osv på dagarna. har går ok men inte bra. alla frestar mig över allt men det blir bättre. ingen cola iallafall sen i söndags och det e jätte bra för mig .det viktigaste e att jag slutar med cola sen med socker. men jag har varit duktig och varit ute och går och cyklat ( med 5 kg potatis på ryggen) osv känner mig bra och jensen känns lösare kan vara inbilning men ja uan den hade jag nog tagit av godiset i skafferiet.

igår va offer ledig för han sak jobba helg då cyklade vi till killarnas farmors kolonilott och leo fick kolla hans moräter  och gallra och vattna och loke fick se sina blommor. dom fick välja och olda va dom ville. trtevligt trevligt.

i måndags va vi och badade med familjen sommer - pappan. va trevligt som alltid.


ja va mer ska man säga? typ hatar att sitta vid datan just nu så därför så få inlägg. men det blir kasnke bättre när ja när senare kasnek.


ha det bra  och ingen cola till bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback