blädag

ville inte vakna i morse vill bara sova ont i kroppen och orkar inte plugag men måste jävla basj pluggande. fast nu innan biblan öppnar e det ju svårt då loke och offer e hemma. men men snart måste jag ju.

nu e det bara 7 dagar kvar woho börjar bli nervös men det sak nog gå bra jag får hopasp vilket fall.




over and out



**********************************************************************************
ingen blädag mer har sovit massa på dagen  och sen när man vakande kom en nyvaken loke in så härligt så härligt tur man har de små ibland.


ska ha lingon och blåbär på söndag kom jag på underbart 
*host*




mamma och leo

mamma och leo

Kommentarer
Postat av: Yaz

Jaaaa! Min älskade Bea är tillbaka! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback