hohoho

ska snart i väg till skolan men tänkte passa på att blogga lite.
ska ha medecinsk grund hela dagen idag sak bli så kul älskar torsdagar först världens bästa lärare och sedan världesn pratigaste lärare men  han vet va han pratar om. idag sak vi gå igenom suicid på han lektion det sak bli spännande.



hohohoh imorgon gäller det fan va nervös jag e behöver någon att hålla han fan  fast värre e det nog på måndag hehehe eller e det värre i morgon när jag sak se henne min nya bebis.




shit va e det för skit på tv en snubbe i medelåldern som sjunger om döden och mamam eller något omg


aja nu sak jag klä på mig och gitta till skolan


over and out




*************************************************************************************************************'


skolan va kul lärde mig dock inget jätte nytt gick igeom hjärtat med hiska buten och kranskärlsen och de där ni vet. aja nu ska jag plugga lite till i pauserna på medium  om jag orkar se det .


sak bli fet kul i morgon sak nog köpa en födelsedags present till mig själv då oxå får se va bea hittar på




nattis alla tomtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback