många fina vänner man not har

ja va sak man säga mina vänner skara har precis halverats markant eller va det heter. skulle ha lingon och blåbär idag  har pratat med massa om de ville komma och de ville det  gav de god tid på sig och allt men de om sa ja när jag väll frösöker få tag i dom svarar dom inte eller loggar på msn. kan man inte bara säga nej ? svin orkar bry mig av deras ursäkt har hänt för många gånger. jag vet vilka mian riktiga vänner e och rästen kan ta sig i RÖVEN piss of och dra åt helvete , där fick man ut det oxå.



imorgon sak jag bli fin och aningens fattigare men det är det värt. va inte så nervös för det föres yazmina frågade om jag va det nu e jag bajs nervös.  aja  måste sluta tänka på det nu och plugga kasnek får se om jag orakar borde men orkar inte.




over and out





har as tråkigt orkar/ vill inte plugag mer skrev en halv uppgift om njursvikt sen palalde inte ja mer.  är för  nervös för glad för ja vill att klockan sak gå för att kunna plugga . får plugga i morgon eller något.
det e typ mindre än 14 h kvar nu spännande spännande

Kommentarer
Postat av: Yaz

förlåååt att ja gjorde dig nervös gumman! Inte alls meningen. Du kommer bli så himla fin det vet jag!!

Älskar dig, du är världens bästa syster och vän och jag är alltid här för dig! Du blir aldrig av med mig det lovar jag! ;) *jättekram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback