goood morgon

mina ungar har inte hajat de där med att det e helg och att man sak sova länge. igår gick dom upp 6 samma idag. fy fan fast igår fick jag ju sovmorgon typ. för dekom in till mig hela tiden så vetefan om det kallas sovmorgon men men. idag e det offer tur och eftersom leo tycker han e tråkig på morgonen för han e så seg låter han honom va *morrr* vill oxå kuna va tråkig men ja jag e väll för bäst för det.

nu kollar de på dora och leker med små lego som alltid. små lego visste inte hur tråkig sånt är förens nu. leo ska leka med det 24/7 när offer kommer hem säger han direkt pappa
-ska vi lekat med små lego ? kom nu pappa. så söt han e assså.


igår kom min mamma hit vi åkte till ikea mec outlet och shopapde liote bara hon och jag och leo. va skönt att få vara själv med leo och mormor. sen gick vi till beae alltså leksaksäffären. br fast leo kan inte säga br så det blir beae. han tror att alla leksaksaffärer heter så hehe. fast vi va på toysarus.


håller på att läsa om hp fenix orden omg har ju läst den förut men den e lika bra för det. igår på kvällen hade jag en liten egen hp kväll. först läste jag i 1 h sen såh jag filmen fången från azkaman och sen läsa mer. aaa härliga grejer.


nej nu sak man väll fixa frulle eller något kaske ska baka något got bröd alltid got med sånt på morgonen.




                                     over and out



                                                             
                           image21

mina barn på morgonen då de inte vill sova längre än till 6


jävla basj blogg som inte vill sätta bilder i mitten så gont hate mej för det alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback