hp och mumin

i fredgas som jag skrev förut hade jag bästis dejt med hp. som va så bra . visst ingen 5 poängare men väll en 4,5a. förstår helt klartt att de inte kan göra hela boken den e liksom på 1000 sidor sagan om ringen e inte en så lång och dne e på 3 h och oxå slaktad som fan. men hur som filmen e bra visst man blir lite besvikne då och då men de bra e så bra att det  väger över  så den blir bra. bea som e en knällslig fis blev tårögd och det ran så det va trevliga till hehe. men ja det betyder väll att den va bra gjord? efter filmen  höra man folk över allt dissa den. seriöst av förväntade ni er? en 6 h timmars film eller ? ja jag skulle lätta sita så länge men inte folk som inte förstog humorn i filmen så håll mun på er.
ser fran emot nästa film men aj 1 år kvar. men jag har till november tills nästa hp lycka blir då kommer sista boken på svenksa ocgh filmen på dvd. perfektare julklappar kan det ju inte bli eller?


i lördags firade vi svärmor som fylder em em 25 va hehe. va på kirstoffers morfars hus ställe. trevligt trevligt barnen käkade hallon och jordgubabr från deras land och allmänt trivdes.

idag e en seg dag imorgon drar vi till min mamma killes land och blir borta 1 v sen efter det dagen efter vi komemr hem för att vara exakt. åker vi till finland i 3 dagar om man ränkar med tiden det tar att komma dit. vi ska bo på hotel och fara till mumin dalen sak bli kulikul . en hel dag i helsingfors oxå.

nej nu sak jag väll fixa mit ska snart åka och lämna tillbax min diskmaskin som e trasig eller va fan den e vill inet ah den mer.


over and out 
image24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback