idagidagidag

IDAG E DET PREMIÄREN. som man har längtat ska bli så kul att se den med min bästis och allt. sjukt kul sak det bli men det känns som en eig het innan det är dax för klockan e 8 och den börjar 6 men ja det har gått 2 h sen vi gick upp alltid något eller hur?

jag sak köpa lite fredagsmys till offer och grabbarna de ska ha mys pys i kväll när jag e borta.

läste ut hp boken igår gud den va grymt bra men sorlig. tycker så synd om harry. men ja bra som fan e den ändå.
nej nu måste jag ta mina barn får väll ta oss ut i parken vårat vanliga nöje så här på morgonenkvisten när vi andra dödliga sover hehehe


image23


Kommentarer
Postat av: Yaz

YEAAAAAAAAAY!!! =) Bästisdate ikväll med HP! :D Ska bli skitkul!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback