semester

idag började våran semester på riktigt kan man säga. eller killnarnas vilket fall. så idag gick vi upp nyss hehe nja kl 7 och ja det e semester fan.  nu e frågan mer va vi sak göra idag inge toppen väder direkt men inne kan vi bara inte va. va hemma och lekte hela dagen igår nu behöver jag ombyte i miljön. nu ligger mina älsklingar på golvet och skrattar med varandra och gör tilli tilli. (killar varandra i luften). man blir så glad av att se dom ha kul i hopp. hhehehe nu dansar loke  satte precis på musik. loke e min danser han dansar till allt , hans dans steg blir mer och mer "avanserade" för att vara han ehhe. så söt du e min älskling.




igår skulel jag läsa mina 100 sidor  av hp men av tror du händer jo jag läser typ 200 sidor kunde inte lägga ner boken. och jag har redan läst den och boken efter . kan hon jk rolling skirva bra eller vad? bästa böckerna jag läst ever och jag e fan svår inkonerad av böcker hahahaha


nej nu sak vi äta frulle här puss och kram på en gam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback