solen lyssssser

Idag vaknade mina underbara barn som vanligt för tidigt enligt mig. Mamma sa att nu får jag tillbax för att jag själv ick upp 5 när jag va liten. Men det posetiva idag är att solen lyssssssser inge mer regn eller rusk utan sol. Idag ska vi bada. Fast hade lovat Leo att vi skulle ut och plocka blåbär med bada  får man passa på när det e fint väder. Kanske kan plocka bär senare hehehe. 


HP läsningen går framåt igår va jag dock så seg att jag inte läste mina 100 sidor jag gjort upp för att hinna, blide bara 90 tihi men kännde att jag orkade inte. Ska läsa medans jag nattar loke så kommer jag igen. Nattar han i vagnen så då medans jag vaggar vagnen kan jag läsa hehehe.


nej nu ska jag fixa killarna för att gå ut och leka för bada e väll för tidigt eller hehehe


image22

hehe tyckte den va lite rolig hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback