tröt sliten men fucikng underbar

ja jag e grymt tröt sen orka sova, jag känner mig fet sliten efter en semester och att ta sig hem från den. och efter en dags shopping. två nya skor till bea . *Bea glad* men jag e la underbar för det hehe eller va sägas.


efter semester på mammas killes lans i hallstavik i skogen typ ska vi imorgon kl 8 till finland och träffa mumin och vara turister som fan . om jag bara kunde ha kameran runt halsen hade det varit perfa. men men får gå ändå.

e som sagt gör tröt men ska färga håret e det tänkt får se på tv medans det värkar för som jag ser ut i håret får ju bara inte att ha .


aja nu får det va nog med datan för ett tag. har för mycket att göra att jag inte vill tänka på det men men.


på fredag fyler min stora kille år sjukt


sen ett stort grattis i efterskott i min blogg till mina syrror hipp hipp hurra






image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback