varför?

varför ska barn vakna så tidigt för? vi gick upp 6 idag eller ja 20 i 6 vaknade dom men vi mös i 20 min innan. tror dom vaknar när offer går till jobbet vilket är 20 i 6 för han e inte tyst för 5 öre.
men men det posetiva med att gå up är att man ...... jo att ..... eller man kan...... nej fan det finns inge posetivt med det.
nu e klockan halv 8 och jag e rast lös känns för tidigt att gå ut  och så e det basj
väderet men ja efter 8 ska ni dra ut. vi har iallafall hunit så här på morgonen set på tv en 10 min sen va det trist .
vi har bygt koja som de leker i nu och sen har vi lekt att dom e hundar man hinner massa på morgonen när man går upp 6 . e det det som e posetivt kasnke? nej kan inet tro det. men visst har redan diskat nu 
det bara damsugning och svabbing kvar och vikning av tvätt och bäddning
hahahahah mitt liv e bra roligt not. eller jo när jag slipper va vuxen och bara leka med killarna då e det roligt.

men på fredag e det hp kan inte det vara torsdag idag eller fredag nu. fast jag har inte läst ut boken än ha 300 sidor kvar så än får det inte va dax. jag e grymt impad av mig själv att jag läst så mycket så fort. börjar bea blir bra på att läsa montro?  kasnke kasnek 


vet inte hur man lägger in från youtube så jag får länka nårgon som kan lära min montro?

http://www.youtube.com/watch?v=-f90VOmMhEA

loke dansar till den så söt.

leo håller för öronen hahahah han hatar allt som e "tjejigt" han e så grabbig att det e tråkigt.  
                                                     
                 
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback