1 v kvar och 2 v kvar

1 vecka kvar i skolan och 2 v kavr till loke blir 2 år. shit det går fort nu asså. ans present e redan klar  eller j g ska köpa en bok oxå man kan aldrig få för mycket böker fan.


1 v kvar i skolan känns bra gjorde prov i arbetsmiljö och säkerhet känndes bajs hela provet men får se på freda nästa v va man får. om man får roligt om porv eller ej. hopaps inte orakr inte med kursen mer fan hata kursen arbetsmiljö och säkerhet.

igår fick jag även veta svaret på mitt prov i pyskologi. *trummmmvirrrvellll* MVG . alla rätt högsta betyg på alla frågorna  ghaa känndes så bra. sen hade han skrivit . det va MYCKER BRA  beatrice. känndes prima. efter lektionen sa han beatrice kan jag få prata med dig en stund. visst sa jag tänkte fan va har man gjort nu da. då säger han  du är rätt blygg va ? nja svarade jag i grupper är jag dock det. ja okej sa han ville bara säga att ditt prov va jätte bra du kan värkligen utrycka dig och du svarade på frågorna med ett sådant djup. och så sa han något mer jag inte mindes för jag blev så chokad och glad. fan läraren älsakr mig typ . ååå känns så rba  kommer toligen få mvg i kursen vilket känns bra  jävligt bra. kasnke sak bli psykopat *LOL* hur samtalet slutade mellan oss mins jag inte va för glad för att minnas det.


har förästen inte fått min cd än j*vla cdon  var e min cd  fraktar ni hem den från japan eller ?



over and out




image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback