GRATTIS BABY

nu e loke 2 år. va ksa man säga? grattis min stora kille. han vakande 5 härliga grejer not men men han fick sin present av leo 0541 typ hehehe bilder kommer sen på min sötaste stora 2åring

snart e det dax för dagis eller *kollar på klockan*  inte så snart allt känns så konstigt när man e uppe innan tuppen.
men nästan snart vilket fall då ska jag fixa inför kalaset så hämtar jag dom 12 och så sen e det kalas hela dagen.


nej nu sak jag kolla lite tv med min 2 åring inte för att han kollar han leker i soffan men ja leo kollar

bilar ju


                          over and out alla härliga

Kommentarer
Postat av: Moster/Gudmor

Åååh grattis till stora killen! Har skrivit en grattisgrej på min blogg oxå bara för hans skull! =)Hopppas kalaset blir kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback