grattttis birk grattis leo

idag fyller min bror 7 år jisses asså. ska gratta han senare på tele sen får jag fira honom när vi ses.
och idag har leo namsdag oxå. sak baka paj och grejer eller det va planen får se om jag orkar men paj till maten blir det vilket fall.


idag fick jag på posten mitt btyg för alla mina ämnen denna termin. känndes skönt att få se dom inte bara höra va man får. så nu kan ingen ändra på det 4 vg och 1 mvg. hehe hitatde mina betyg från säby oxå haha  1 mvg och 2 vg resten g typ så där 10 eller så hahahah bea e bättre nu. eller ja jag har en andledning att plugag och få ett jobb för att kunna ta hand om mina barn. plus det e himla kul. låter inte som jag att säga att det är kul att plugga men jo det tycker jag konstiga grejer.


kan medela om lokes knölar så ska läkaren ringa diag om en tid så nästa v får vi en tid från aldredo eller va läkaren hete. alberto kasnek det va men för mig e han en alfredo.

imorgon ska vi till grönan med bella och hennes sötisar ,om allt går vägen. man vet aldrig va som kan stoppa,  en sjukdom eller något menar oddsen är 4 barn  chansen finns att någon blir sjuk.


nej nu ska jag väll fixa med tvätten. min nya hoppy som arbetslös fan hahahaha . jag stryker alla lakan och sånt  för att fördriva tiden eller så stickar jag . jag anade inte hur mycket tid man har som arbetslös elller hemam fru kanske jag sak säga. låter bättre va?


aja nu vänntar massa husshålsarbeten för mig over and out

Kommentarer
Postat av: Bästis

Grattis bästis åh va stolt jag är!!! =) STOOOOR Puss o kram

2007-06-30 @ 15:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback