jaha ja

ja det e typ va man sak säga. vet inte riktigt va jag ska säga eller nja skriva. allt e klart med skolan jag är arbetslös som det så fint heter. måste va skriven som det annars får kidsen inte vara på dagis  och visst dom kommer va hemma massa i sommar med mig om jag inte får jobb men annars får jag säga upp deras plats  och  att få tillbax den till agusti visst not att man får. aja nog med det en rolig sak offer min älsking har fått löne lyft 700 mer i månaden så stolt över honom. han jobbar på och trivs och det syns älsakr dig så. borde nog visa det mer.
 
just det en ska som e lite nytt loke ska sluta med tutte och sova i egen rum  så han e så arg på pappa nu som tog nattns nattshift jag ska ta i natt  måste låsa in tuttarna fan.  ska bli roligt inatt


nej nu ska jag fixa tvätten annars försvinner den aldrig


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback