lång time inget skrivande

nu va det ett tag man skrve i sin blogg  dax att göra ett inlägg kanske.
sista jag skrev fylde loke 2 känns skumt att ha en 2 åring men han e över 2 nu  känns som att han föddes nyss. men nej han e min mellan sora kille. snart e min stor stora kille 4 ra hur hände det  liksom? min bror blir 7 den 28 hur i helvete gick det till vill jag veta!!!

i midsommar va i i hallsatvik hos min mammas killes land eller på min mammas killes land heter det nog va hehehe. jätte trevligt med fint väder och god mat. birk van barn fråge grejen men när han skulle hämta sitt pris hade dom get det till någon annan . bra där.


idag ringde man bcv oxå fick en tid för vägning och mätning samt kolla lokes knölar i huvet  är aningens orolig då min mammas kusins barn dog i lukemi och det började med knölar i huvet som loke har. han skulel annars va lika gammal som mig. men peppar pepar ta i trä det har inte loke.


nej nu sak jag göra annat ha det bra ute i cyber världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback