några timmar kavar

om ca 2,5 h för 2 år sen fick jag första värken och visste att snart e min bebis här.  typ 6 h senare va han här perfekt på alla sätt. min loke balder eller som han nu som snart 2 åring kallas sig själv oke alder. fast l let börjart låtta bättre nu jag det låter som oke eller poke hehehe.
 fixade hans sista present idag jag och leo. han får en stor bok med djur som glittarar och en radiostyrd nyckelpiga. eller va det ett bi  minns inte hehe.

svärmor har get mig recept på marängtårta så det ska jag försöka mig på imorgon hehe kommer gå så inte bra men va fan.  får väll köpa en tårta i värsta fall hahaha


ja det va det hade inte så mycket mer att säga om det så  ha det bra på återsende   over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback