sommar lov

idag gick man på somamrlov. kasnke att man måste göra om  arbetsmiljö och säkerhet men då bara att lägga till en uppgift så om jag får ig e det något jag kan fixa. fick veta mitt betyg i psykologi oxå *trummvirvvvel* MVG
så glad så glad. han sa att jag va bäst i klassen och att jag borde prata mer på lektionerna för jag kan mer än de andra. och jag har hajat det och kan berätta utifrån mitt huvud inte utifrån faktan. åå känndes så rba att höra. sen fick jag rekomendationen att läsa psykologi  i nästa steg  för det e en valbar kurs så den får man inte utan måste välja. men det kommer jag göra älskar det ämnet nu mitt älsklingsämne hehehe. sen fick jag även lite bok tips som jag kan läsa i somamr  för ja hp kommer ju inte på svenska förens om 1200 år.
ååå ja va mer ska man säga om denna perfekta dag? den e toppen hehehe. och sen hämta sina barn på det glada som vanligt va grädden på mosset fan hehehe


nej nu sak jag springa upp till nadja så hon får fixa mitt hår så man blir somamr lov fin hehehehe



                over and out alla glada och ett litet grattis till alla studenter jag e avis på er men inte på måndag heheheh då e ni arbetslösa de lästa av er hehehe bea e bitter för jag aldrig får ta studenter själv ja vet så behöver inte komnentera  och vara elaka nu. inte på min perfekta dag i alla fall

Kommentarer
Postat av: Yaz

Åååh bästis! GRATTIS!!! Fan va roligt att få höra såna fina ord! Ååh ja e så stolt över dig! Grattis igen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback