hata den borgliga regeringen

mmm hatar dom så jävla hårt att det inte är sant hatar er fittor som röstade på dom oxå själviska idioter. hopaps ni har det bra .
har sökt en kurs i bas ämnena som jag sak läsa vid sidan av min utbildning studievägledaren sa att det gick bra så jag sa nej till data som jag redan läst. men igår fick man besktedet att man inte kommit in på grund av brist på plats. ringde idag och frågade va det berode på och om det finns en annan kurs jag kunde ta men icke da. för den borliga marotiteten har skurit ner 30% på alla platser. tack så mycket nu kommer jag bli betalnings skyldig oxå. ja men bara de rika har det bra så va gör det för oss som försöker göra något med sitt liv. har så god lust att hoppa av denna kurs och leva på sos resetan av livet . men nej jag vill inte ha med soc att göra . det e så skönt nu att slippa dom. men men va fan sak man göra sen ? när det kommer på posten här betala tillbaxka din idiot. ghaaaaaaa dö alla moderat fittot och ni fittor som röstade på dom




over and going to henga mig sjelv

Kommentarer
Postat av: Yaz

OKeeej ta d lugnt. Jag håller med om att det är dåligt att dom dragit ner på antal platser absolut. Men du ska INTE hoppa av! I N T E! Du ska kämpa och du kommer klara det. Jag fattar att du e sur på alla som rösta blått, men asså haha, alla röstar ju för sig själva. Så e d. Men jag känner för dig bästis. Det gör ja verkligen. *stor kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback