ingen röst alls

mmm rösten e borta . lite hörs det om man lyssnar noga as roligt då jag sak va själv med loke idag som att han lyssanr nu liksom  han hör ju inte mig alls.  men men ska drika lite te nu och hopaps det hjälper sen sak vi åka till haninge och träffa underbara belal och hennes familj. fan va jag saknat er asså. visst va inte så länge sen vi såg men ändå när man pluggar blir det längre mellan vi ses känns det som. men men bara att dra sig i kragen.

nu dansar loke här brevid till lazytown radion med sin uglydoll han älsakr den sak sova med den osv hehe så söt min älskling e . bästa dansaern ever han sak när han har åldern inne få gå på dans skola och säg va ni vill men han e ju kille sooooo han älsakr det  han e en natur begåvning sak jag säga emot ödet?






still strongly hata moderater dö muter fucker dö. svengelskan 


nej nu sak vi göra oss fina för fam,iljen sommres wiiiiiiiiiiiii så gladd att vi sak ses *love you *



over and out

Kommentarer
Postat av: Yaz

Jaaaa! Klart Loke ska dansa!!! =) Då blir moster Yazmina extra stolt hehe. Men gumman inte bra me rösten, mkt té-drickande men det vet du redan. Hoppas vi ses snart! saknar dig så! Puss o Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback