lalilala

idag har jag varit värsta duktig nästan vilket fall. har pluggat massa snart klar med mastodont frågan som min lärare säger 11 sjukdomar som sak beskrivas och analyseras. roligt men som sagt mastodontigt. har typ 3 kvar  tror jag. aja snart klar. dom jag pratat med i skolan har inte en börjat och de ska va klart om 2 v . sen e det ju massa andra fråger oxå vi sak svara på hajar inte hur de sak palla . jag e redan stresad nu. fast jag e en strressad människa allämt.

imorgons ak killen jobba oxå hatar helgerna då han jobabr men va ska man göra?  man behöver ju pengar.


min tattoo e nästan helt läkt oxå jag har fan bra läkhud hehe. snart sak jag lägga in en bild på henne när hon e helt läkt 


aja kasnke sak ta mig en pluggis till nu när msn e inte funka och inge bra på tv. hum fundera fundera.



over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback