leos namsdag idag

och inte en jävlen har grattat han era svin. visst det e bara rafael men soooo. aja nog med det. i natt fick polaren en bebis och allt roligt roligt. äntligen kanske är på plats bf+12 eller va det nu va. seg unge hahaha.

annars da annars da? jodu man vet att man lever när man jobabr i äldrevården det sak jag be och få tala om. specilet om de e dementa. men det e roligt men man vet att man lever.
jobbar hela helgen för att va ledig måndag tisdag för att skola in loke  ska skola in på onsdag oxå men vetefan va jag sak göra sak jobba då men offer har börjat jobba då så  men men jag fixar det som vanligt. bea fixar allt. duma dagis som drar ut på tiden. loek hade feber idag hoppas på fan att den går bort tills på mångda annars måste vi skjuta på hans inskolning mer ju. det går bara inte. eller jo men inte kul. as roligt oxå att den 16 april sak han börja på leos dagis 2 v på "hans" egna dagis för att sedan få gå på storebrors sjukt ju. kunde han inte få börja på leos 2 v tidigare e det så svårt liksom?

aja får se om jag kommer hinna blogga mer under min praktik kommer gå upp vid 5 på möra så jag lär väll dö när leo coh loke somnat känns som det. men men det återstår att se. i värsta fall kommer jag väll tillbax v 16 hahahaha. men då e det typ inskolning på leos dagis för loke hur jag nu sak fixa det med skolan haha va på 2 ställen samtidigt jovisst .

Kommentarer
Postat av: Yaz

Ja e så stolt över dig som jobbar så hårt! Jag är glad att du tycker att det är roligt, även om det är jobbigt oxå såklart!

Andranamns-dagar är lika viktiga som förstanamns-dagar! Absolut! STOR kram till Leo från moster!!

Ja e superstolt över min bästis ska du veta. Vi måste ses snart, MÅSTE!! =) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback