lovely söndag

måste bara ta och beröätta om min och lokes underbara lördag hos familjen sommer-moberg(?)
vi kökade lunch där kidzen lekte röjde. 
så fick jag håla i lila  och jag menar lila loke e ju jätte stor i jämförlse konstigt nej men ändå.
 fick hålla i joline  så liten så söt så  aaaa vill oxå ha en mini men inte nu sak plugag ska va duktig.
sen va vi ute  och lekte johan pappan i den familjen tog en jätet fin bild men inte fan får jag lägag upp den här bajs oxå. men men hade as trevligt  käkade middag där oxå hembakad  stenungspizza  bajs got.

  sen vid 19 åkte vi hem lagom hemkomen till melodifestivelan och jag e shokerad över vem som van. äntligen röstar sverige fram en rba låt  omg korts i taket osv. någon dag sak va den första ller hur?



idag har vi haft en as härlig dag. massa shoppande ja för att va mig . jag hatar det i vanliga fall men idag va det skönt hade spenderbyxorna på oxå.
köpte skor till leo med döskallar silvriga han valde själv. loke fick oxå döskallar men vita offer fick bara svarta  men dyra och jag fick med döskallar och rosor leo tyckte jag skulle ah dom hehe. får ha dom tilsl det e träsko väder.

sen köpte vi en dvd  nightmare before chirsmas eller hur den nu vill stavas. en bok med barbapapa  till kilalrna och leo fick tåg delar tror jag det va delar till bil eller tåg bana vilket fall.  sen pallade inte jag shoppa mer det va nog för mig 5 h räkte.


måste skryta lite med att jag har stått och diskat i 1,5 h om inte mer. hade värsta högen för vi har varit lata  så den va inte rolig den.



ojojojoojojojo nej nu blev det för långt här bäst att sluta när man e på topp som det heter

imorgon blir det massa pluggande sak bli kul


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback