pain lots and lots of pain

har så ont i halsen ghaaaaaaaaaaaaaa va fan ska jag göra  har strepsils  hemma men det hjälper inte. bafusin fans inte så va gör man?

 aja jag över lever nog annars kanske deta är mitt sita inlägg men jag tror inte det.
allt pluggande har dock fåt en att tro att man har diversö dödliga sjukdomar så fort man får symtom i den riktingen kanske får lite paliativ vård snrt dåra hahahahah not men ändå.


hade prov idag  va as nojig men tror det gick bra svarade på alla fråger och känner mig säker. men bara för det går det åt helvete säkert. aja man får ju göra om prov heheh alltid något. efter skolan hade jag ett långt samtal men en klasskamrat  om fan allt haha lite roligt för han kan allt prata tror inte jag han säga så myket inte så mtcket som han. efter det  mötte jag min underbara familj och shoppade lite kläder till leo. loke hitatde vi inge fint till så det e bara att leta på åt han.

nu e man här bajs ont i halsen och borde plugga men orka för ont för seg för allt. ska nog kasta mig i soffan och tycka lite synd om mig själv och se på rainbow brite kasnek hehehehe har ju 3 filmer hemma  fick dom idag  e så nöjd så




over and out alla tomte ljus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback