woho jag har tid

ja idag e man ju ledig loke sover efter in skolningen jaf har presis fixat alla papper osv som behövdes fixas så då får man ju allt sitta vid datane tt tag.
inskolningen på loke är upp skjuten i 3 dagar till eller va fan de sa . jävla kuk dagis först skjuter de på när han sak för börja i 2 månader nästan så vi måste ta ut massa lediga dagar sen när han börjar skjuter de på när han ska va klar med insklningen. kul offer har börjat jobba och jag e bara ledig i 2 dagar va fan gör man? på torsdga jobbar jag kväll så då går det men onsdag da? får ringa svärmor hopaps hon kan men hon e hyfsat nyopererad så man tror ju inte det va. någon som ställer upp?

aja inskolningen i övrigt går åt helvete när jage där han ska bara va hos mig . roligt roligt när pappa e med går det okej va gör man liksom?


sen så måste man ju berätat att vi kasnke sak flytta ska sicka in papperna  idag om att vi vill byta hon med så får vi se va järfälla hus säger spännande spännande.  


va mer? va mer? saknar min bästis just nu önskar att man va så där 10 nu asså kunna va på gården och så.  men nej nu e man "vuxen" och hon bor inte över mig längre.  nu bor hon i nacka och jag  i fucking janaksns berg.  jag e väll lite svinakren som inte bor söder jag bor norr . men men en dag kasnek vi bor nära igen på ålderdomshemet kasnek hehehe då ska vi fan ha rulator race eller rullsstols rally och va de västa och elakaste på hela avdelningen hahahahha.

aja nu vakande loke dax att ta honom och gå ut ska hämta leo snart  men tänkte shoppa lite först hehehe får se hur glad loke blir då får men får muta med beae om ni vet va det e hahahaha (br)


over and out

Kommentarer
Postat av: Yaz

åååh bästis ja saknar dig oxå! Jättejättemkt!!!
Lätt att vi ska bo på samma hem och va dom värsta elaka tanterna vi bara kan bli!! =)

Om jag hade vart ledig hela onsdagen (måste fixa håret då ja ser förjävlig ut) och om Loke hade gillat mig i mer än fem minuter hade jag ställt upp på studs!! vill spendera mer tid med dig OCH mina små gullepojkar ju! Älskar dig systra mi. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback