besök

idag fick vi fint besök av den norska svensonfamiljen. mamma alexandra storebror dennis och mini benjamin . as trevligt som vanlgt, leo har saknat dennis. han va glad när de träffades.  de lekte i parken sen fick vi en promis och sen kolllde vi i affärer. trevligt trevligt. nu sitter man här utråkad men ändå i livet. imorgon får jag bliderna jag sickade efter ska bli kul att se  minns inte ens va det va på rullarna hahaha. men ja det märker jag nog.  kilalrna sak till dagis jag ksa typ plugga? men ja vad det vetefan ska dra upp till najda och våldgästa kasnke . störa henne i hennes pluggande hahahaha. *evil* 


nej nu sak jag väll kolla en anna sida eller något



                                                                                                 over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback