ingen sovmorgon inte

nej det ska man väll inte få eller? leo loke va tycker ni?  fast visst vi gick upp halv 7 så det va ju sovmorgon brukar gå upp halv 6 så tack mina barn för sovmorgonen. just nu leker de eller loke vilket fall leo får se på buzz han hitatde sina buzz saker igår så leker han för fult med dem.


mår inge bra just nu fan imorgon e dommedagen. både för ekomomin och för mitt betyg. men jag kan fan inte få ig. fick ju mvg av praktikplatsen ett g är jag värd vilket fall. ekomimi biten får vi fan ja nej gud helvete säger jag bara skolan måste fixat deras fel fan.


nej nu ska jag städa klart och leka med leo och loke. en stund eller äta lite frulle?  har jordgubabr hemma så det ska bli gott.
 



over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback