jag har en tiger unge

hehehe leo började igår på tigrarna på sitt dagis. alltså för de stora barnen så nu e han en stor kille. han va så nöjd och glad. loke e lite ledsen att han inte får va med leo men han har fått vänner mimon hehehe  och uddvig som han säger. simon och luddvig dåra. sen så tar alla stora tjejer hand om honom han e värsta bortskämd men han e ju minst så det e väll kul med en "bebis". dom klär på han  och bär han och pussar han osv min bebis hehe nej han e fan 2 år snart ghaa 2 år shit asså. sjukt att förstå och leo blir snart 4 omg. 4 år sen det e sjukt va det går fort. men det e kul att ha stora barn de e  mer va sak man säga personliga de har en egen personlighet de kan agera ut och man kan prata med dom . emn bebisar e mysiga e himla sugen på en till men jag sak plugga klart. inga bebes förens jag e klar fan.


nej nu ska man väll plugga lite har prov i morgon om psykologi kan de mäst sak bara små fila på stavningen osv man måste ju kunan stava sjukdomarnas namn annars  blir det mega fel.

sen sak vi åka till fotografen efter dageis och fotto killarna offer jobabr kväll så då passar jag på hehehehe.


nej nu sak jag gå puss och kram


                                                                  over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback