pike-nik

idag började dagen men sovmorgon för mig. fast som vanlig kommer loke in miljobner gånger och säger . -mamma upp dom nu mamma. men men det va nasj ändå slapp gå upp 5 så.

sen så gick vi ut och lekte med mongo ungarna som e så dumma att det inte är sant. orkar inte skriva va de gjorde för dumam saker för jag vill inte tänka på det.

men men när vi kommer in ringer ida och frågar va gör ni kl 16? ööö inget säger ja  så då blir vi bjuda på hej då piknik för stella. najs nasj  vio fick reda på det sista av alla typ 1 h innan men ändå va vi där fört av alla.


det va trevlig träfafde massa jag inte k'änner eller snarare minns minnet som en guldfisk. men fick trägag ida och kalle med deras små vidar och svante. loke skulel hjälpa vidar hela tiden för han typ visste han va äldre ochs å hjälpte leo vidar en gång så söt.  träfafde kristina och hennes son rafael hehe som leo afst utalas anorlunda.
sen en pirnsesa  som leo fick en bok av när han va 8 månader hehe och så massa fler som jag inte minns namn på. men men allt va nasj nasj . nu sitter man här själv offer e på firma fest kommer hem i natt typ men det e sköt att va solo en stund.



ja det va det                  over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback