rock n roll and andra saker

rock n roll's a prostitute,it should be tarted up, performed. The music is the mask, while I, in my chiffon and taft, well..are part of the message


så ska det fan vara.  musik ska vara precis så kanske därför jag älskar manson  och så jlart alla japansak musiker eller naj  inte alla men dom jag tycker är bra vilket fall.
va e det för roligt med en musiker som inte agerar? är den  rock stjärna som han är? bara en tanke stälalre så här till lunch eller av det nu blir.


dagen har bara varit i ett ändå moln sov när jag hade lämnat kidzen på dagis  skulle inte gjort det så tröt nu. men vakande lagom till posten kom så då blev jag glad fick massa kort idag så glad från leos 1 års tid typ 100 bilder något sånt typ. åå va jag saknar den tiden han va så liten och det gick så fort känns som 100 år sen. fan börjat böla nu oxå fan. jag har en 4 åring och en 2 åring (snart) som är världens finast vare sig dom bråkas eller leker och kramas. vet inet av jag skulle göra utan er ni är mitt allt. fan att man fick korten idag asså  ville inte böla och dum som man är skriver jagatt jag gör det oxå smarta bea där. nej sak nog fan hämta dom tidigare diag och ta en promis hem och bara njuta av mina mirakel hoppa i vatten pölar och vara busiga.


jag har förästen besämt mig nu bara så ni vet. så glad för det



        over and out nu sak jag göra något pruduktiv sen hämta barnen och bara vara mamma världens bästa jobb





image13


Kommentarer
Postat av: Yaz

Vad har du bestämt dig för bästis?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback