såååå fucking happy typ

aaa igår fick jag reda på mitt slutliga betyg i medecinsk grund *trummvirvel* VG  hur bra e jag+ trode ärligt det va g för jag slarvade så med de jag gkorde känndes det som. men ett vg blev det e så nöjd men lite arg  hon sa  jag va jätte nära mvg hade jag bara ansträngt mig lite till på en fråga hade det varit mvg inte så kul men va fan vg.

sen diag så satt jag och najda  och pluggade klart det sista i arbetsmiljö och säkerhet och när vi mejalt in det till läraren säger hon i ett mejl  har fått eran uppgift den ser jätte bra ut jätte kul att ni lagt ner eran själ i den. åkter kommer dock med betyg . ghaaa känns så bra så skrev hon typ på våran andra uppgift oxå fast vi har inte fått betyg än men ändå det måste ju va bra eller hur?


köpte en disk maskin igår oxå för att fira typ hahah vi kan ´säga det i allaf all så nu sak jag töma disken


over and out alla glad  och söta kisar  idag e bea mega glad och delar gärna med mig puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Yaz

åååååh bästis!!! vem är världens bästa bästis? Jo..DU!!!! =) ja e så stolt öve dig!!! KÄRLEK TILL DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback