sad

ååå jag vill gå jag vill jag vill jag vill. men jag vill inte gå själv. offer asa ioförsig ja att följa med efter massa tjat men det lät mer som ett ja för att jag skulel va tyst. ååå får väll trotsa allt och gå själv men hur kul e det. varför har jag ingen vän som tycker om "KONSTIG"  musik varför har ni så "normal" smak för? sak flytta till japan fan där e de många som gilalr dom visst jag hajar inte ett ord  och visst jag e själv men va fan ..., får gå.


får väll ringa najda och tjata hon tycker dom e ok. men inet bra hahaha eller va va det hon sa nu.

ååå kyo visst e han fin sångaren i dir en grey som jag vill se. ghaaaaaaaaa

image10









p.s
Malice Mizer - Beast of Blood goddddiiis som fan d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback