morgon stund med gört i mun

ja här sitter man på morgon kisten 1 h sen typ sen man vakande. barnen e vana nu att gå upp vid 5 för det e den tiden vi går upp nu när jag har praktik. men men sitter och äter min gröt med linfrön godare ju mer man äter hehe i början smakade det bajs fan. idag e jag ledig ska bli skönt  men ja inte för man får vila men  ändå. jag ska plugga men jagfår sitta ner. men jag saknar redan att inte vapå praktiken trivs som fisken i vattnet. det e så kul med allt. och jag får se så mycket fick se när de satte en kateter, massa blodprov (ska även få prova  på min handledare), fåt se när de tar blodsocker och sak även få ta blodsocker, blod tryck och plus har jag fått tagis det e jag grym på hehehe fick samma som lärare efter andra pat.

nu kommer leo programet va slut så dax antar jag att leka  lite eller klä på oss vilket fall.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback