bea =11 bokstäver

Idag stämer det. Min morfar brukade säga att man var 11 bokstäver när ja va liten när man va klantig.11 bokstäver e de ju i klantskalle. När vi lämnar på dagis sak ja och loke stänga grinden ja tänker mig inte för och får kacken hårt i skallen. Loke tror de var hans fel och blevledsen och sa förlåt ja hade så ont att ja fick inte fram ett ord. när de slepte så förklarade ja att de inte va hans fel men han av ändå förlåt. De va ju han som stände den så ja fick den i huvet. plutten min, de va ju mitt stora huvud i vägen liksom ja tänkte mig inte för. Men men är ja väl kom hem vet ja inte hur ja lyckas men ja slår i huvudet på samma stället i husvägen. Snacka om att inte se sig för alls. Har värsta bulan där nu.

Ronja och ja har nu fixat de sista indjudningarna till hennes dop så nu sak vi baa köpa frimärke och sen skicka dom. Dom blev riktigt fina de blev så fint med fotavtrycket på framsidan. Men nu vakane hon så bäst att ta henne och leka lite.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Tackar, sjut mycket bättre än den gamla tråk designen jag hade! haha



Grattis igen med skolan klantarsel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback