en lång väg att vandra

Tror de löser sig med dagis trots allt. Enligt henne ja pratade med så bruakr man få de på dispans om mn har pluggat innan vilket ja ju har. Har man dock jobbat innan får man de inte, tydligen många som gjort så för att få ha mer på dagis när de e hemma. typ läst en kurs för att få ha 30 h i veckan. Såna som förstör för oss som vill bli klara med pluggande någongång så man oxå får börja jobba. hur som sak sicak in så får vi väll se hur de går.


Igår ringde dom och sa att min vagn var kvar, och snål som man e så år ja så klart di inte åka buss för massa pengar. Va inte så farligt tog typ 1 h Ronja njöt i sjalen. Sov första biten sen pratade hon med alla träd hon älskar träd. så nu e vagnen fixad skönt som fn.


nu bajsade hon för SJUNDE gången unge att bajsa


Kommentarer
Postat av: Mallory

ja du har väl 3 4 ämnen som jag måste ha sen är det några till som jag vill ha. men får se hur det blir, funderar på en vårdvux utbildning ist så kan man jobba som undersköterska direkt efter istl...men är inte helt säker än :-)

Postat av: Mallory

nja jag är väldigt deppig o sådär, och fick gå till läkarn o hon ville kolla så jag inte hade vitamin brist el nått sånt...

2008-12-18 @ 20:47:12
URL: http://mallory.bloggagratis.se/
Postat av: alexandra

Ja stackarna de blir så små och hjälplösa:-(

Han e hemma sjuk idag oxå minnsann!



Va hände med vagnen?

Hoppas det löser sig med dagis å allt!

2008-12-19 @ 09:09:09
URL: http://mama08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback