från toppen till botten till toppen igen?

Så typiskt att mn bor i en hopplös komun. Va skit glad för att ja sak börja plugga igen läs in de ja behöver för att kunna läsa på högskolan sen. Men lyckan varade inte länge, ringe idag för att höra hur mycket man får ha om man studerar. Då berätade ja som de va ja ska pluga lite mer än halv tid men kommer ha mitt minsa barn hemma. Ta ut typ 1-2 dagar för henne. Men då måste ja tydligen ansöka om att få dispans och den tanten ahr ja pratat med förut och hon värkar anse att dispans får man bara om man har medecinsk anledning så de värkar kört. Dka dock prata med henne vid 13 får väll se hur de går.

Ska ju läsa svensak a och b och samhälle. Inga svåra ämnen kasnke men har man dyselexi så e svensak inte direkt ett roligt eller lätt ämne. Jag vill liksom inte ha dom där hur länge som hels men 3 dagar i veckan 9-14 och de tar 30 h att ta sig dit och 30 min att ta sig hem så vetefan hur ja ska fixa de då. Vill så gärna bli klar med mina gymnasiebetyg så ja oxå har got ut liksom.

nej nog med klagandet för idag eller nja kanske får klaga efter ja pratat med hon som håller i trådarna för mina studier.

Kommentarer
Postat av: Mallory

förstår dig! vill med bli klar nån gång ! ska försöka se hur det blir till hösten, var meningen att jag skulle jobba lite extra nu i vår, men med lågkonjunkturen nu så får vi väl se!! lycka till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback