fy för måndagar

Jag tror ja hatar måndaagar. Ja är nog inte ensam men fy för dessa dagar. specielt idag blev bara fel fel fel men men sånadan dagar måste väll oxå finans antar jag. men nu e det bättre. Har fixat Ronjas inbjudan till dopet iallafall men när hälsten av alla indjudan e utskriva tar bläcket slut typsikt . Då måste man åka in till stan eller kista kasnke för att fixa bjas tråkigt.  men men sak fixa de ja skrivit ut de ska ju ha en ronja stämpel oxå de lär ju ta sin tid att få en ronja som vill samanbeta.

Loke e helt galen i queens låt we will rock ju vi såg hasn idol geene simons (ursäkta stavningen her simons) på tv imorse som skulle lära skolbarn om rock(?) de lyssnade på just denna låt så nu går loke runt och sjunger den.Han e så söt. Satte på den för så klart har man ju skivan hallå det e ju queen Men men kunde värkligen se hur de rycker i hela kroppen på han han vill dansa eller digga svårt att veta när han bara står men att han älsakr musik e de inge som går att missa. Mot Leo som tycker en bilmotor de e musik. Min pappa har en lp med bil motorer vetefan varför men leo fick höra den han sa ååå de här va bra musik höllt på att dö ju.

nej nu vaknar en liten donna bäst att ta henne





Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag hatar oxå måndagar!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback