Leo är en stor kille han

Idag till frukost så sa leo. Mamma min tand e lös, Ja höllt på att börja gråta ja vet ja e töntig men såna saker får mig alltid tårögd. Ja sa till honom vicka på den så kasnke den lossnar. Så gick vi ut för att handal tvättlappar och sen gå till farmor och farfar för pepparkaks bak och söndags middag. Vi bakade och hade oss mycket trevligt och gott. Ja fick även lära mig att göra glasyr så nu kan ja e oxå. Men när vi skulle äta mat märkte ja att leo stotade ut något och ja där va den tanden. Min kille e så stor 5,5  år snart. Va de värkligen så länge sen han kom? Tydligen. Tiden gå bra fort. 

känns som att etta med att blogga e drygt när man har en dotter som sover skit dåligt vaknar sååååå många gånger per natt nu de senaste 3 dagarna snart stupar ja. Borde väll sova nu inte sitta vid datorn men lite tid vid den måste man ju få.
Vet inte va ja ska göra med henne dock provde ersättnign idag vilket bara gav henne kräkreflexer hur vi än gjorde provade oliak flaskor osv. På onsdag e det bvc ska fråga henne va de kan vara. För mat de får hon i si våran biff beanäs.


aja nu sak ja sova ska bara byta ut tanden mot en guld peng för det e ju ja som e tandfen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback