mammabea har ingen röst

Nu va man hos mamma dåra skönt men man får lite såndär skräck för för små utrymen. E ju en små stda av liten kaliber. Alla känner alla osv gå på stan tar 5 min sen har du gåt igenom den typ. Dock har dne ju sin charm så kalrt. Saknar när vi bodde här oxå men ja svårt när de inte finns jobb.

Hur som, Ja har inen röst eller jo ja kan "viska" de hörs lite då. Inte så roligt när man ska förklara att barnen INTE  får något här. Men de känns bättre i morse hördes de typ nada. Har hittat massa fina jul klappar till barnen i leksaksaffären "mamma kom" här de har så coola leksaker ch de e biliga sak köpa en sak från dobibo till ronja tror ja inna vi åker hem. nej nu ska ja dra syrran kommer över strax umgås lite

Kommentarer
Postat av: Mallory

Jo jag kan tro det!



Nej jag menar att jag inte känner mig som mig själv utan som någon annan går och är arg och deppig och det var ju inte så det skulle vara, så det var så jag menade !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback