pooo inferno

Idag har ronnis bajs maraton typ, vet inte hur många gånger hon har bajsat. Tror hon håller på nu oxå låter så.
men häldre att de kommer ut än att hon har ont i magen. Hon sitter så fint i mitt knä nu.

Idag kom värsta lycko ruset över mig vet inte va som hände, Hon låg på golvet och vi pratade lite då kom tårarna och en enorm lycka att ha en sådan fin doter och 2 fina söner. Mitt liv e perfekt nästan perfket e väll inget men nästan. Vem trode det om mig eller oss för 8 år sen?


hände en sak idag sååååå bajs på komunen bara kanske det ronja försöker göra? sjuka regler så man vill spy barnens bästa skit i dom fuck you säger ja




i kväl ska ja se shock treatment och njuta och glömma duma människor


Bra tips om du har udda film smak och uppskatar BRA film hehehe dock bör man ha sett the rocky horror picture show först detta e ju "2an"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback