seg, trött och bra bläää

Så e de ja känner mig iallafall seg, trött och bra bläää. Håller på att bli sjuk tror ja. Inge kul känner ja mig iallafall.
Men men sånt e det  man kan inte allid vara på topp. Barnen är friska iallafall alltid något, fast tror Ronnis håller på att bli sjuk förskyld hon nyser hela tiden och e lite snorrig. Mamma och Ronja ar det i hopp hahaha.

Idag fick ja lite panik när ja lämnade barnen på dagis. Hörde de andra föräldrarna stå och prata om valet av skola och kom på att vi totalt misat alla kvällar de hade öppet hus. K änner värkligen ånet inför detta val va ja har hört de en del skit skolar här och en del bra. Den som e nära oss ska vara mellan bra många rektor byten. Den som ska vara bäst ligegr typ 20 min från oss, men då i mot satt riktigt mot dagis. Så va sak man göra att lämna och hämta kommer bli ett h vete sen när vi båda jobbar om vi vill ha den bästa skolan. plus att leo int kommer få gå hem själv förens han e jätte stor för de e en bra bit att gå. Jobbigt det är. Ska  försöka kolla va andra färäldrar tycker om skolan nära oss. Den värkar så bra dom har rast vakter osv de tycker ja e värt guld. Men men får ta mig i kragen och kolla upp.


Isöndags blev Ronja 3 månsder, provade kläder som hon hade när hon av mini dom e aninegns små nu hehehe de går fort. Leo e snart skol pojke och loke är en trotsig 3 ,5 åring som e underbart/djävlig hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback